Често задавани въпроси

Филтрирай от тук

 

 

ПОТРЕБИТЕЛСКИ ВЪПРОСИ, РЕГИСТРАЦИЯ И ПАЗАРУВАНЕ 

  • Когато пазарувате като регистриран потребител от онлайн магазин AUTOPRO, Вие трупате история на Вашите поръчки. Това след време ви дава правото да ползвате големи отстъпки. Поръчките като гост не трупат оборот към Вашия профил. Направете още сега регистрация с e-mail или Facebook в AUTOPRO.

  • Други предимства на регистрираните потребители: история на поръчките, ползване на любими и др.

 
МОГА ЛИ ДА ПАЗАРУВАМ КАТО ГОСТ (БЕЗ РЕГИСТАЦИЯ)? 

  • Да, можете! Добавете неограничен брой продукти във Вашата потребителска кошница. Когато завършвате своята поръчка попълнете Вашите лични данни свързани с адреса на доставката и възможностите за контакти с вас в случай, че има промяна по Вашата поръчка.

 
КАКВИ ПРЕДИМСТВА МИ ДАВА РЕГИСТРАЦИЯТА В ОНЛАЙН МАГАЗИНА?

Регистрацията ви в autopro.bg Ви дава много допълнителни бонуси при пазаруването.

  • Можете да следите статуса на Вашата поръчка.

  • Можете да следите актуалните цени на всички продукти.

  • Можете да получавате различни отстъпки и подаръци на базата на стойността на генерираните от вас поръчки.

  • Можете да попълните своите лични данни веднъж и да ги използвате многократно при пазаруване от нас.

  • Можете да се абонирате за нашият журнал с информация за отстъпки, нови продукти и подаръци.

  • Можете да променяте своите адреси за доставка бързо и лесно.

 
 
ИМАМ ЛИ АРХИВ НА ПОРЪЧКИТЕ? 

  • Да, имате архив с поръчките. След като сте закупили даден продукт от нас, можете да поръчате отново.

 
 
ЗАЩИТЕНИ ЛИ СА ЛИЧНИТЕ МИ ДАННИ? 

  • Да, защитени са! Нашият уеб сайт предоставя висока защита, а банковите преводи се осъществяват чрез виртуални ПОС терминали през връзка с висока сигурност.

 
 
МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ОТНОВО СЪЩАТА СТОКА БЪРЗО, БЕЗ ДА МИНА ЦЕЛИЯ ПРОЦЕС НА ПАЗАРУВАНЕ? 

  • Да, можете! В менюто „Моите поръчки” можете да следите своите поръчки и да поръчате продукти с вече въведените данни.

 
 МОГА ЛИ ДА ИЗПРАТЯ ПРАТКАТА ДО ДРУГ АДРЕС, А НЕ ДО МОЯ?

  • Да, това е възможно! Добавете нов адрес към своя профил, след което при приключване на поръчката, трябва да изберете него като адрес за доставка.

 
 
КОЛКО ЧЕСТО ПРАВИТЕ НАМАЛЕНИЯ? 

  • Системата ни за промоции и отстъпки е съсредоточена в това всеки нов продукт да бъде пуснат с отстъпка, за да достигне до повече клиенти на достъпна цена. Разбира се, правим различни промоции на отделни продукти или категории продукти.


 КАКЪВ Е ПРОИЗХОДА НА ПРОДУКТИТЕ В МАГАЗИНА? 

  • Всички продукти в autopro.bg са с гарантиран произход и високо качество. Работим с компании от цял свят, но предимно работим с производители от страни като; Германия, Италия, Англия, Тайван, Китай и др.

 
 ИМА ЛИ ГАРАНЦИЯ ЗА ПРОДУКТИТЕ В МАГАЗИНА? 

  • Всеки продукт е защитен от законова гаранция 24 месеца от датата на получаване на продукта.

 
 ДОСТАВЯТЕ ЛИ ДО МОЯ ГРАД ИЛИ СЕЛО В БЪЛГАРИЯ? 

  • Да, доставяме до всички населени места в България с куриерска фирма Еконт.

 
 МОГА ЛИ ДА РАЗГЛЕДАМ/ПРОБВАМ СТОКАТА ПРЕДИ ДА Я ПЛАТЯ? 

  • Ние Ви даваме възможността при получаване на стоката от куриера да я отворите пред него, да я разгледате и да я пробвате преди да заплатите (в рамките на 15 минути). В случай, че стоката не отговаря на очакванията Ви, не е желаният продут или откриете дефект, Вие имате правото да я върнете обратно на куриера, като разходите за обратна доставка се поемат от Вас.

 
 МОГА ЛИ ДА ВЪРНА ПРОДУКТА, АКО НЕ МИ ХАРЕСВА? 

  • Можете да върнете продукта в случай, че сте запазили търговският им вид и опаковка и условията описани ТУК. Връщането става като ни изпратите стоката обратно до посочен от нас адрес. Връщането на парите към Вас става в срок до 30 работни дни чрез пощенски паричен превод, който може да Ви бъде изплатен в посочен от Вас офис на куриерска фирма Еконт. За да получите своята сума е нужно да предоставите единствено лична карта в офиса на Еконт.

 
 КАК МОГА ДА ПЛАТЯ СТОКАТА? МОГА ЛИ ДА ПЛАТЯ ДИРЕКТНО НА КУРИЕРА? 

  • Да, възможно е да заплатите на куриера, чрез услугата "Наложен платеж".

 
 
ГАРАНТИРАНА ЛИ Е СИГУРНОСТТА НА ОНЛАЙН РАЗПЛАЩАНИЯТА? 

  • Да, банковите преводи се осъществяват чрез виртуални ПОС терминали през връзка с най-висока сигурност.

 
 
ЗА КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ ПРИСТИГНЕ МОЯТА ПОРЪЧКА? 

  • Срокът за доставка е от 1 (един) до 2 (два) работни дни в зависимост от населеното място.

 
 КОЛКО ВРЕМЕ ИМАМ НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ ДА ВЗЕМА ПРАТКАТА СИ ОТ ОФИС НА КУРИЕРА? 

  • Имате на разположение 7 календарни дни, за да вземете пратката си от офис на куриера. Ако не бъде спазено това време се начисляват допълнителни такси.

 
 
ПОЛУЧИХ СЧУПЕН/ПОВРЕДЕН ПРОДУКТ, КАКВО ТРЯБВА ДА ПРАВЯ? 

  • Преди да се изпрати поръчаният от Вас продукт, бива тестван и преглеждан обстойно от нашите специалисти. След, което поръчаният продукт се предава в отличен търговски вид на куриер за доставка към Вас. Всяка една поръчка е застрахована. Моля, преди да приемете поръчката от куриера, прегледайте обстойно всички поръчани продукти за повреди. Моля, при наличие на повреда причинена при транспорт да се обърнете към куриерската фирма, която Ви доставя пратката.

  • При счупен/повреден продукт по вина на куриера не поемаме рекламации.

  • Рекламациите се отправят към куриерската фирма.

 
 
КОЕ Е ЛЯВО, ДЯСНО, ОТПРЕД, ОТЗАД ЗА МОЯ АВТОМОБИЛ? 

  • Шофьорската страна е лява, а пасажерската дясна. Така са наименувани и всички продукти в сайта. Леви са частите от страната на шофьора. Десни са от страната на пасажера.

 
 КАК МОГА ДА СЕ СВЪРЖА С ВАС АКО ИМАМ ВЪПРОСИ? 

  • Използвайте посочените телефони, skype и e-mail в страницата за контакти за всякакви въпроси, препоръки, предложения и критики.